Mitt första inlägg

Har för en gångs skull lite tid över då jag just nu inte har något jobb. Tänker använda den tiden till att (förutom till att hitta ett nytt jobb) lära mig mer om fotografering. Går just nu Fotografering1 på Fotografiska museet, något jag verkligen kan rekommendera. En kurs som blandar både teknik och komposition. Jag hoppas att kunna ta foton som blir mer än bara en dokumentation och tänkte dela med mig av mina framsteg här och samtidigt lära mig lite om bloggverktyget WP.

Ambitionen är inte hög, jag gör det här mest för min egen skull, men välkommen att titta in.

Det här inlägget postades i Blogg. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Mitt första inlägg

  1. uje skriver:

    Lycka till med både fotograferingen och att lära känna webverktyget. Att få vidga sina vyer är fantastiskt.

    Liked by 1 person

  2. uje skriver:

    Kul Johanna, lycka till med fotograferingen!

    Gilla

Kommentera

