Regn och rusk

Igår frost och kallt och nu regn och rusk, undra vad det ska bli av denna vinter. Inte känns det så lockande att ge sig ut och fotografera…

I dag tog jag i alla fall tag i mitt dåliga samvete och åkte och simmade, nu gäller det bara att hålla i träningen inte och inte falla tillbaka till soffläge. För den 20 januari ska jag börja en på en crawlkurs för nybörjare. Försökte mig på det när jag var 12-13 år men klarade inte av andningstekniken, får se om det går bättre nu 36 år senare;-)

Lite fotografering har hunnit bli bland annat på Kajsa, här är en bild som jag själv är nöjd med!

sv-3

Det här inlägget postades i Blogg. Bokmärk permalänken.

Kommentera

