Fotoutmaningen 2016 (22/366)

185. Misslyckat

Provade att blåsa såpbubblor igår kväll. Tror det var lite för varmt så de blev inga magiska resultat. Bara vänta på att det blir kallare igen för då ska jag testa igen. Här kommer en bild på en bubbla som inte blev rund:-)

misslyckad-4442

 

Det här inlägget postades i Fotoutmaningen. Bokmärk permalänken.

13 kommentarer till Fotoutmaningen 2016 (22/366)

  1. mallan skriver:

    Blev ju fin i alla fall! 🙂

    Liked by 1 person

  2. mariawijk skriver:

    Snyggt ändå! Läckert att hålla det i svartvitt.

    Liked by 1 person

  3. Susanne skriver:

    Bra jobbat. Jag gillar då bilden ändå. Heja!

    Liked by 1 person

  4. biggan98 skriver:

    Snyggt ändå.

    Liked by 1 person

  5. Lotta skriver:

    Jag har försökt massor av gånger utan att lyckas! Har du något recept på bra såpblandning? Passar ju perfekt till temat!

    Gilla

  6. Linda skriver:

    Snygg, försökte mig på det jag med härom dagen. Fick inga bilder dock.

    Gilla

  7. Jag tycker bilden är fullkomligt underbar – en bubbla som är lite böjd.

    Liked by 1 person

  8. Kort och gott skriver:

    Snyggt jobbat! Har också försökt mig på detta projekt… för mig var det för kallt (tror jag) de flesta sprack innan de landat på snön eller på såpbubblehållaren…. Svårt! Snyggt exemplar du fångat!

    Gilla

  9. Anki A skriver:

    Passande bild till temat i alla fall 🙂 Fin bild i svartvitt! Har också provat… med sämre resultat än ditt… bara att testa igen 🙂

    Liked by 1 person

  10. asanordvall skriver:

    Det blev en fin bild ändå, det är inte lätt att fota dessa bubblor.

    Liked by 1 person

Kommentera

