Fotoutmaningen 2016 (34/366)

224. Pausar

Har inte hunnit foto på några dagar så jag fick leta bland mina bilder och hittade den här Koltrasten som pausade utanför mitt fönster får nån vecka sen. Tycker den blev lite kul med all oskärpa runt om fågeln.pausar-4192

Det här inlägget postades i Fotoutmaningen. Bokmärk permalänken.

12 kommentarer till Fotoutmaningen 2016 (34/366)

  1. britt skriver:

    Vacker bild på koltrasten. Min favoritfågel. Vacker inramning och fin bakgrund.

    Liked by 1 person

  2. Lena skriver:

    Sån inramning är riktigt snygg. Jättefin bild.

    Liked by 1 person

  3. Kort och gott skriver:

    Tycker jag med! Läckert med kvistar i oskärpa och skärpa på koltrasten! Fint!

    Liked by 1 person

  4. biggan98 skriver:

    Vackert med den bakgrunden oxå!

    Liked by 1 person

  5. canonullis skriver:

    Det blev ju jättefint! Skärpan är precis där den ska vara och den gula näbben riktigt lyser.

    Liked by 1 person

  6. Susanne skriver:

    Riktigt fin bild, gillas skarpt!

    Liked by 1 person

  7. obontjillevippen skriver:

    Kul, gillar också oskärpan runt koltrasten som blir inramad av alla små kvistar och grenar.

    Liked by 1 person

  8. annettejuhlin skriver:

    Fint! Är svag för bilder med kort skärpedjup. I dag upptäckte jag en plats där småfåglarna inte var rädda av sig alls, så dit måste jag tillbaka och ta med litet fågelfrö – och kameran förstås 🙂

    Liked by 1 person

  9. MyyZz skriver:

    Snyggt inramat, och jag gillar oxo när skärpedjupet är kort ❤

    Liked by 1 person

  10. maltanita skriver:

    En jättefin bild på fågeln och oskärpan runt den gör hela bilden.

    Liked by 1 person

  11. Lotta skriver:

    Verkligen ett lyckat foto med suddet runt fågeln!

    Liked by 1 person

Kommentera

