Fotoutmaningen 2016 (37/366)

169. Livfull

Här kommer en bild på våran Simba som aldrig tröttnar på att jaga en boll. Massor av liv i honom fast han snart fyller 10 år.livfull-4894

Det här inlägget postades i Fotoutmaningen. Bokmärk permalänken.

13 kommentarer till Fotoutmaningen 2016 (37/366)

  1. bella skriver:

    vilken raring! så söt. och passar perfekt för temat.
    nu har jag kollat på alla dina bidrag. vilka fina naturbilder och fågelbilder. jag kan då inte begripa hur du, och andra, bär sig åt för att få såna fina skarpa bilder på fåglar. jag menar, dom brukar lyfta direkt när jag ska till. och sen törs jag inte gå för nära heller, för då skrämmer jag absolut iväg dom. all heder åt dig!

    Liked by 1 person

  2. Härlig skärpa i farten.

    Liked by 1 person

  3. Lottisen skriver:

    Härlig bild på din livliga vovve!

    Liked by 1 person

  4. Lotta skriver:

    Fint fångat och så lycklig han ser ut!

    Liked by 1 person

  5. mallan skriver:

    Så fin liten rackare, verkligen full fart på bilden! 🙂

    Liked by 1 person

  6. Lena skriver:

    Men vilken sötnos!

    Liked by 1 person

  7. annettejuhlin skriver:

    Vilken härlig bild, fotat mitt i språnget, så kul när man får till det med sådana bilder 🙂 Tänk vad de kan pigga upp den mest gråa dag!

    Liked by 1 person

  8. Maria W skriver:

    Härlig bild på pigg sötnos!

    Liked by 1 person

  9. biggan98 skriver:

    Vad fin, ser pigg ut!

    Gilla

  10. emikarlsson skriver:

    Härligt spring i den bilden. Har själv två hundar som är något äldre än din. De håller inte riktigt denna takt längre. Gillar ljuset i din bild! //Ottophoto

    Liked by 1 person

  11. canonullis skriver:

    Snyggt jobbat Johanna! Helt underbar bild på din hund, som säkert ger dig/er många glada stunder. Jag blir glad när jag ser din bild. 🙂

    Liked by 1 person

  12. claesbilder skriver:

    Snyggt fångat mitt i språnget 🙂

    Liked by 1 person

Kommentera

