Fotoutmaningen 2016 (70/366)

308. Tinnar och torn

Tänk vad man kan hitta om man lyfter blicken!tinnar och torn-6213

Det här inlägget postades i Fotoutmaningen. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Fotoutmaningen 2016 (70/366)

  1. Jag tycker att när jag började att fota började jag att upptäcka saker runt om mig som jag inte sett förut, detaljer mm. En ny värld.

    Liked by 3 people

  2. Lena skriver:

    Ja visst är det spännande. Håller helt med Eva här.

    Liked by 1 person

  3. maltanita skriver:

    Visst är det så. Med kameran i hand öppnas många sinnen och man ser nya motiv överallt 🙂 Det är verkligen spännande och väldigt givande.

    Liked by 1 person

  4. annettejuhlin skriver:

    Ja, verkligen. Särskilt i städer tycker jag. Den nedre delen av byggnader är ofta ganska trist, men lyfter man blicken och tittar ett par meter upp blir det en helt annan sak.

    Liked by 1 person

Kommentera

