Fotoutmaningen 2016 (122/366)

312. Tofsar

har Skrakarna. Här en Storskrake som glider fram stilla.tofsar-8796

Det här inlägget postades i Foto Djur och Natur, Fotoutmaningen. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Fotoutmaningen 2016 (122/366)

  1. maltanita skriver:

    Fin bild på fin fågel.

    Liked by 1 person

  2. bellatrix1 skriver:

    fin bild på en glidande fågel. du kunde slagit två flugor på smällen, glider finns väl också som tema, vill jag minnas. men det kanske inte räknas…

    Liked by 1 person

  3. bellatrix1 skriver:

    jag kallar skraken för kalleankafågel. men det borde vara hackehackspett kanske. iaf är det tofsen jag tänker på.

    Liked by 1 person

  4. Hej, admin här!
    Vi kravlar runt och samlar upp era egna teman för att kunna skapa nästa års lista.
    Hur hittar jag dina egna teman? Jag hittar ingen sida eller etikett för dem.
    (Du är förresten precis på gränsen för att bli raderad från Aktiva-listan… Försök publicera någon bild snarast för att inte trilla ur!)
    /Gunilla, alias PixelCat

    Gilla

Kommentera

