Inredning

Har precis börjat sälja Zelected by Houze, jättefina inredningsdetaljer. 


Vill du bli en av mina kunder?

Som tack för hjälpen får du 20% rabatt på en helt valfri vara! Gäller hela ordinarie sortimentet! (gäller ej outletvaror)

Logga in i min webshop genom att klicka på loggan här i mailet. 

http://webshop.zbh.se/sv/?affiliate=7992

Gör ditt köp och ange rabattkoden välkommen när du ska betala. Då dras automatiskt 20% på den dyraste varan.

Erbjudandet gäller tom torsdagen den 18 maj. 

Du kan betala via faktura, avbetalning, bankbetalning eller kortköp. 

Min kod är: 7992

Om du vill boka ett inredningsparty med mig så är det bara att maila mig på johanna.lindquist@zbh.se. Som värdinna får du upp till 700 kr i rabatt på din egen order och även fina erbjudanden som bl.a. jättebra priser på dessa ursnygga Butterfly lyktor. Du får även en hemlig gåva när du är värdinna.

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

Kommentera

